انتقاد زیدآبادی از دولت/ انگار هر پیشرفتی در مذاکرات باید بلافاصله تکذیب شود!

فرارو سه شنبه 02 تیر 1405 - 12:13
احمد زیدآبادی نوشت: اگر جریان تندرو تا این اندازه قوی و متنفذ است که هر ادعا یا اعتراض آنها واکنش فوری تیم مذاکره‌کننده را ضروری می‌سازد، دستیابی به توافق نهایی قرار است با اتکاء به کدام جریان به دست آید؟

احمد زیدآبادی، تحلیلگر سیاسی، در یادداشتی تحت عنوان «جلب رضایت تندروها از طریق تکذیب هر نوع پیشرفت در مذاکرات؟» در کانال تلگرامی خود نوشت: «سخنگوی وزارت خارجه ظاهراً مهمترین وظیفهٔ خود را پاسخ به شبهات و اعتراضات جریان تندرو از طریق نفی هر نوع پیشرفت در مذاکرات و طرح ابتکارات تازه می‌داند!

انگار هر نوع پیشرفت در مذاکرات و هر گامی به سوی توافق، نوعی ننگ و شرمساری است که باید بلافاصله تکذیب شود!

در این میان، ظاهراً سایر اقشار مردم که خواهان رفع سایهٔ جنگ و تحریم‌ها از سر کشور از راه پیشرفت در مذاکرات و دستیابی به توافق‌اند، اصلاً هیچ اهمیتی ندارند و نباید یک کلام به آنها پاسخ داده شود!

خب اگر جریان تندرو تا این اندازه قوی و متنفذ است که هر ادعا یا اعتراض آنها واکنش فوری تیم مذاکره‌کننده را ضروری می‌سازد، دستیابی به توافق نهایی قرار است با اتکاء به کدام جریان به دست آید؟»

منبع خبر "فرارو" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.