هشدار رژیم صهیونیستی برای تخلیه چهار منطقه در ضاحیه جنوبی بیروت  

الف پنج شنبه 14 اسفند 1404 - 17:49
رژیم صهیونیستی در ادامه اقدامات تجاوزکارانه خود دستور تخلیه چهار منطقه برج البراجنه، الحدث، حاره حریک و الشیاح را در ضاحیه جنوبی بیروت صادر کرد.

به گزارش مهر به نقل از الجزیره، ارتش رژیم صهیونیستی به ساکنان مناطق برج البراجنه و الحدث در ضاحیه جنوبی بیروت پایتخت لبنان هشدار داد باید این مناطق را تخلیه کنند و به طرف جبل لبنان در غرب این کشور بروند.

ارتش رژیم صهیونیستی همچنین به ساکنان دو محله حاره حریک و الشیاح در بیروت هشدار داد باید به طرف طرابلس درشمال این کشور حرکت کنند.

در خبری دیگر، منطقه الحوش در جنوب شهر صور در جنوب لبنان هدف حمله پهپادی رژیم صهیونیستی قرار گرفت.

ارتش اشغالگر همچنین شهرک های شقرا، قعقعیة الجسر، کفر رمان، القلیلة و السماعیة را در جنوب لبنان هدف حمله هوایی قرار داد.

منبع خبر "الف" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.