تجاوز آمریکا و اسرائیل به ایران نقض قوانین و منشور سازمان ملل است

خبرگزاری مهر چهارشنبه 13 اسفند 1404 - 22:01
سرگئی لاوروف وزیر خارجه روسیه در گفتگوی تلفنی با عباس عراقچی همتای ایرانی خود تأکید کرد که تجاوز آمریکا و اسرائیل به ایران پیامدهای بسیار بدی بر امنیت و ثبات منطقه و همه جهان خواهد داشت.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المیادین، وزیر امور خارجه ایران و همتای روس او درباره تحولات منطقه و تجاوز آمریکا و رژیم صهیونیستی به ایران تلفنی گفتگو کردند.

بر اساس این گزارش، سرگئی لاوروف وزیر امور خارجه روسیه در گفتگو با عباس عراقچی وزیر امور خارجه ایران تأکید کرد که حملات آمریکا و اسرائیل به ایران نقض اصول اساسی قوانین بین الملل و منشور سازمان ملل متحد به شمار می رود.

لاوروف تصریح کرد: این حملات پیامدهای بسیار بدی بر امنیت و ثبات منطقه و همه جهان خواهد داشت.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.