ایران از گوترش رسیدگی به جنایت میناب را درخواست کرد

الف سه شنبه 12 اسفند 1404 - 23:16
سفیر ایران با ارسال نامه به نماینده گوترش خواستار رسیدگی به جنایت آمریکا در مدرسه میناب شد.

 به گزارش خبرگزاری صدا و سیما،‌ علی بحرینی، سفیر جمهوری اسلامی ایران در ژنو، در نامه‌ای خطاب به نجات معلا مجید، نماینده ویژه دبیرکل سازمان ملل متحد در امور خشونت علیه کودکان، در مورد حمله به یک مدرسه ابتدایی دخترانه در میناب، استان هرمزگان، بر حملات مسلحانه غیرقانونی هماهنگ و گسترده توسط ایالات متحده و رژیم اسرائیل علیه حاکمیت و تمامیت ارضی جمهوری اسلامی ایران تأکید کرد.

اگر حوادث غم‌انگیزی مانند حملات نظامی عمدی - از جمله حمله به دختران دانش‌آموز در ایران - محکوم نشوند، خطر ایجاد سابقه خطرناکی از مصونیت از مجازات برای هدف قرار دادن عمدی کودکان و غیرنظامیان را به همراه دارد و ممکن است به تداوم نقض‌های فاحش علیه کودکان کمک کند.

هیچ خشونتی علیه کودکان بی‌گناه که هیچ نقشی در موقعیت‌های درگیری ندارند، هرگز قابل توجیه نیست.

منبع خبر "الف" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.