نفتالی بنت: جایگاه بین‌المللی اسرائیل به شدت آسیب دیده است

مشرق نیوز شنبه 30 خرداد 1405 - 08:45
نخست وزیر پیشین اسرائیل میگوید، شیرین‌کاری‌های وزرای کابینه نتانیاهو جایگاه بین‌المللی این رژیم را نابود کرده است.

به گزارش مشرق، نفتالی بنت نخست‌وزیر پیشین اسرائیل، با انتقاد از عملکرد دولت این رژیم اعلام کرد جایگاه بین‌المللی اسرائیل به‌شدت آسیب دیده و بخش عمده‌ای از این وضعیت ناشی از اظهارات و اقدامات برخی وزرای کابینه است.

بنت با اشاره به رفتارهای ایتامار بن گویر، وزیر امنیت داخلی اسرائیل، گفت، «بنیامین نتانیاهو به‌خوبی می‌داند که شیرین‌کاری‌های مکرر بن‌گویر آسیب‌های بزرگی به اسرائیل وارد می‌کند.»

وی افزود این اقدامات نه‌تنها جایگاه اسرائیل در ایالات متحده را تضعیف کرده، بلکه توانایی ترامپ برای حمایت از اسرائیل را نیز تحت تأثیر قرار داده است.

نخست‌وزیر پیشین اسرائیل همچنین تأکید کرد که نتانیاهو قادر به مهار بن‌گویر نیست، زیرا برای حفظ ائتلاف حاکم و بقای سیاسی خود به حمایت او وابسته است.

بعد از هلاکت چهار نظامی صهیونیست در عملیات حزب الله و نیز فشار به تل‌آویو برای توقف حملات در لبنان، بن گویر در تاره ترین اظهارات خود خواستار نابودی کامل لبنان و آتش زدن این کشور شد.

بن گویر پیشتر در حمله به فعالان ناوگان جهانی صمود برای شکست حصر غزه، به این فعالان حمله‌ور شده، توهین کرده و حتی دستور تعرض به آن‌ها داده بود که در لیست سیاه تحریم‌های برخی از کشورهای اروپا قرار گرفت.

منبع خبر "مشرق نیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.