به گزارش خبرنگار ایرنا، نمایندگی جمهوری اسلامی ایران در سازمان ملل روز سه شنبه به وقت محلی همزمان با تشکیل این نشست شورای امنیت گفت: باز هم نمایش دیگری از ریاکاری و استانداردهای دوگانه در جلسه و بررسی شورای امنیت سازمان ملل.
تعدادی از اعضا، به دستور ایالات متحده، ادعاهای بیاساس علیه برنامه هستهای صلحآمیز ایران را تکرار کردند و کارزار دروغپراکنی ایالات متحده و رژیم اسرائیل را طوطیوار تکرار کردند.
در حال تکمیل











