اذعان ارتش رژیم صهیونیستی به تلفات خود در جنوب لبنان

خبرگزاری مهر سه شنبه 19 خرداد 1405 - 20:42
 ارتش رژیم صهیونیستی اذعان کرد که طی ۵ روز گذشته ۴۸ افسر و نظامی این رژیم در درگیری های جنوب لبنان مجروح شدند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از الجزیره، ارتش رژیم صهیونیستی اذعان کرد که طی ۵ روز گذشته ۴۸ افسر و نظامی در نبردهای جنوب لبنان مجروح شدند.

همچنین ارتش رژیم صهیونیستی بیان کرد که از آغاز مارس گذشته در پی درگیری دوباره در لبنان، ۳۰ افسر و نظامی کشته و هزار و ۲۹۱ نفر دیگر مجروح شدند.

بر اساس این گزارش، حال ۷۵ سرباز و افسر زخمی، وخیم و سطح جراحت ۱۴۶ نفر دیگر نیز متوسط است.

با وجود برقراری آتش‌بس، رژیم صهیونیستی همواره با ادامه حملات خود به روستاها و شهرهای جنوب لبنان در نقض مداوم آتش‌بس، خانه‌ها و غیرنظامیان را هدف قرار می‌دهد.

حزب‌الله لبنان نیز با آتش پرحجم موشکی و پهپادی به نقض آتش‌بس توسط رژیم صهیونیستی پاسخ داده و تلفات سنگینی را به رژیم متجاوز اسرائیل تحمیل کرده است.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.