انفجار در پاکستان جان دست‌کم ۹ نفر را گرفت

خبرآنلاین سه شنبه 22 اردیبهشت 1405 - 13:50
پاکستان برای دومین بار در هفته اخیر شاهد انفجار بمب در استان خیبر پختونخوا و کشته و زخمی شدن ده‌ها نفر بوده است.

به گزارش خبرآنلاین؛ در پی وقوع انفجاری در یکی از بازارهای شلوغ در شهر «سرای نورنگ» در منطقه شمال غربی پاکستان، دست‌کم ۹ نفر کشته و ده‌ها نفر دیگر زخمی شدند. این دومین انفجار بمب در چند روز اخیر در استان خیبر پختونخوا است.

به روایت فارس، در بیستم اردیبهشت ماه نیز حمله انتحاری به خودروی پلیس در استان مرزی خیبر پختونخوا به کشته شدن دست‌کم ۱۲ پرسنل پلیس و زخمی شدن شمار دیگری از مأموران پلیس انجامیده بود. در انفجار امروز پاکستان نیز دو نیروی پلیس کشته شده‌اند و دست‌کم ۲۲ نفر از مردم عادی نیز زخمی شده‌اند.

هنوز هیچ گروهی مسئولیت این انفجار را برعهده نگرفته است. مناطق شمال غربی پاکستان در سال‌های اخیر شاهد افزایش حملات شبه‌نظامیان بوده است که به‌ویژه نیروهای امنیتی و غیرنظامیان را هدف قرار می‌دهند.
اسلام‌آباد بارها «تحریک طالبان پاکستان» را به فعالیت از پناهگاه‌های امن در افغانستان همسایه متهم کرده است. با این حال، کابل این اتهامات را رد کرده و گفته است که این گروه هیچ حضوری در خاک افغانستان ندارد.

315

منبع خبر "خبرآنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.