ادعای مضحک ارتش تروریستی آمریکا: حملات ما دفاعی بود!

خبرگزاری تسنیم چهارشنبه 20 خرداد 1405 - 04:40
ستاد تروریستی سنتکام با ادعای اینکه حملات بامداد امروز دفاعی بود، مدعی پایان حملات خود شد.

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم،  ارتش تروریستی آمریکا در منطقه (سنتکام) در اطلاعیه‌ای نوشت: نیروهای فرماندهی مرکزی ایالات متحده (CENTCOM) در 9 ژوئن، به دستور ترامپ، در پاسخ به سرنگون شدن یک بالگرد آپاچی ارتش آمریکا در روز گذشته، حملات دفاعی! علیه ایران را تکمیل کردند.

سنتکام مدعی شد که با استفاده از مهمات دقیقِ شلیک‌شده از جنگنده‌های نیروی هوایی و نیروی دریایی آمریکا، پدافند هوایی ایران، ایستگاه‌های کنترل زمینی و سایت‌های رادار مراقبتی در نزدیکی تنگه هرمز را هدف قرار داده است.

ارتش تروریستی آمریکا همچنین نوشته است: این عملیات پاسخی متناسب به حملات اخیر علیه نیروهای آمریکایی و کشتی‌های تجاری بین‌المللی در حال عبور از آب‌های منطقه بود. نیروهای آمریکا همچنان هوشیار هستند و برای دفاع در برابر ایران در آمادگی قرار دارند!

انتهای پیام/

 

منبع خبر "خبرگزاری تسنیم" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.