ادعای امارات درباره حملات جدید موشکی و پهپادی به این کشور

خبرگزاری مهر جمعه 18 اردیبهشت 1405 - 16:39
وزارت دفاع امارات مدعی شد که امروز جمعه هدف حمله با دو موشک و سه پهپاد قرار گرفته و در این حملات دست‌کم سه نفر زخمی شده‌اند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از الجزیره، وزارت دفاع امارات اعلام کرد که پدافند هوایی این کشور امروز جمعه با دو موشک بالستیک و سه پهپاد مقابله کرده و مدعی شد که این حملات از سوی ایران صورت گرفته است.

وزارت دفاع امارات همچنین از زخمی شدن سه نفر در این حملات خبر داد.

پیشتر نیز برخی رسانه های منطقه مدعی شده بودند که امروز صدای انفجارهایی در امارات به گوش رسیده است.

امارات چند روز گذشته هم در دو مرحله مدعی هدف قرار گرفتن با موشک ها و پهپادهای ایران شده بود که این ادعا از سوی مقام های جمهوری اسلامی رد و از ابوظبی خواسته شد که در زمین دشمن بازی نکند و از اقدامات و ادعاهای تحریک آمیز خودداری کند.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.