پرچمدار جدید سونی چهارشنبه آینده معرفی می‌شود؛ احتمالاً اکسپریا 1 VIII

دیجیاتو جمعه 18 اردیبهشت 1405 - 16:31
این گوشی پرچمدار ۲۳ اردیبهشت معرفی می‌شود. The post پرچمدار جدید سونی چهارشنبه آینده معرفی می‌شود؛ احتمالاً اکسپریا 1 VIII appeared first on دیجیاتو.

سونی درحال برنامه‌ریزی برای رونمایی از جدیدترین گوشی هوشمند خود است که احتمالاً پرچمدار جدید این شرکت نیز خواهد بود. براساس تیزری که از سوی سونی منتشر شده، جدیدترین گوشی اکسپریا در تاریخ ۱۳ مه (۲۳ اردیبهشت) ساعت ۰۵:۳۰ بامداد به وقت ایران از راه خواهد رسید. انتظار می‌رود این گوشی، Xperia 1 VIII باشد که به چیپست قدرتمند Snapdragon 8 Elite Gen 5 و طراحی جدیدی مجهز خواهد بود.

گوشی اکسپریا 1 VIII جدیدترین پرچمدار سونی خواهد بود

سونی سرانجام پس از انتشار شایعات مختلف پیرامون پرچمدار تازه‌نفسش، رسماً از معرفی گوشی جدید خود طی هفته آینده خبر داد. باتوجه به شایعات و اطلاعات فاش شده، این مدل همان گوشی اکسپریا 1 VIII خواهد بود. سونی از گوشی جدیدش با عنوان «Next ONE» یاد کرده تا مهر تأیید دیگری بر رونمایی از نسل جدید Xperia 1 بزند.

گوشی Xperia 1 VIII

این گوشی احتمالاً با همان نمایشگر کشیده ۶.۵ اینچی مجهز به نسبت تصویر 19.5:9، بدون هیچ‌گونه بریدگی و حفره عرضه خواهد شد. در نمای پشتی اما چیز دیگری را شاهد هستیم؛ چینش تازه دوربین‌ها که حالا در یک ماژول مربعی شکل قرار گرفته‌اند. ظاهراً نسل جدید گوشی Xperia 1 در رنگ‌های طلایی، مشکی، نقره‌ای و قرمز عرضه خواهد شد.

هنوز خبر مؤثقی پیرامون قیمت و سایر مشخصات اکسپریا 1 VIII در دسترس نیست؛ اما به‌نظر می‌رسد همچنان این مدل با قیمت گران، دوربین‌های باکیفیت و سخت‌افزار قدرتمند به‌دست مشتریان برسد.

منبع خبر "دیجیاتو" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.