پادشاه اردن: از امارات حمایت می‌کنیم

عصر ایران چهارشنبه 16 اردیبهشت 1405 - 11:53
پادشاه اردن بر حمایت کشورش از آنچه «تمامی اقدامات امارات برای حفاظت از امنیت و حاکمیت خود» خواند، تأکید کرد.

خبرگزاری عمون نوشت: عبدالله دوم، امروز سه‌شنبه در تماس تلفنی با شیخ محمد بن زاید آل نهیان، رئیس امارات متحده عربی، گفت‌وگو کرد و در این تماس، تجدید حملات ایران به امارات را محکوم نمود. 

به گزارش شفقنا، وی در جریان این تماس، همبستگی کامل پادشاهی اردن با امارات در برابر این حملات را مورد تأکید قرار داد و از حمایت اردن از تمامی اقداماتی که امارات برای حفظ امنیت و حاکمیت خود اتخاذ می‌کند، خبر داد. 

پادشاه اردن همچنین بر ضرورت تلاش برای تداوم آرامش در منطقه و احترام به حاکمیت و امنیت کشورهای عربی تأکید کرد.

پربیننده ترین پست همین یک ساعت اخیر

منبع خبر "عصر ایران" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.