انهدام پهپاد صهیونیستی توسط حزب‌الله

صدا و سیما یکشنبه 13 اردیبهشت 1405 - 02:35
حزب‌الله لبنان در بیانیه‌ای از انهدام یک پهپاد «هرمس ۴۵۰» رژیم صهیونیستی در شهر النبطیه در جنوب لبنان خبر داد.

انهدام پهپاد صهیونیستی توسط حزب‌الله

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، حزب‌الله در بیانیه‌ای اعلام کرد که رزمندگان این جنبش یک فروند پهپاد «هرمس ۴۵۰- زیک» دشمن را در آسمان شهر النبطیه در جنوب لبنان منهدم کردند.

در این بیانیه آمده است: در دفاع از لبنان و ملت آن و در پاسخ به نقض آتش‌بس توسط دشمن اسرائیلی و نقض حریم هوایی لبنان، رزمندگان مقاومت اسلامی صبح امروز پنج‌شنبه یک فروند پهپاد پهپاد «هرمس ۴۵۰- زیک» را در آسمان شهر النبطیه با موشک زمین به هوا، هدف قرار داده و منهدم کردند.

مقاومت اسلامی لبنان همچنین از هدف قرار دادن یک توپخانه خودکششی ۱۵۵ میلی‌متری دشمن صهیونیستی در جنوب شهرک یارین با استفاده از یک کوادکوپتر تهاجمی خبر داد و تأکید کرد که این توپخانه به دقت مورد اصابت قرار گرفت.

ارتش رژیم صهیونیستی نیز به سرنگونی یک پهپاد خود در آسمان جنوب لبنان با استفاده از موشک زمین به هوا اذعان کرد.

امروز همچنین جبهه داخلی رژیم صهیونیستی اعلام کرد که آژیر‌های خطر در ۱۵ نقطه الجلیل غربی در پی شلیک موشک و رصد نفوذ پهپاد حزب الله، به صدا درآمدند.

در همین ارتباط روزنامه صهیونیستی «اسرائیل هیوم» نوشت که بر اثر اصابت مستقیم موشک به یک خودروی زرهی در شومیرا واقع در الجلیل غربی، آتش‌سوزی رخ داده است.

رادیو ارتش رژیم صهیونیستی نیز گزارش داد که یک پهپاد به یک هدف در شومیرا اصابت کرد که منجر به آتش گرفتن یک خودرو شد.

شبکه الجزیره همچنین از حملات هوایی رژیم صهیونیستی به شهرک‌های حاریص، بیت یاحون و الغندوریه در جنوب لبنان خبر داد.

منبع خبر "صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.