تیراندازی در بیمارستانی در آمریکا؛ ۲ افسر پلیس زخمی شدند

مشرق نیوز شنبه 05 اردیبهشت 1405 - 21:32
در حادثه تیراندازی داخل بیمارستانی در شیکاگو آمریکا، ۲ افسر پلیس زخمی شدند؛ حال یکی از آن ها وخیم گزارش شده است.

به گزارش مشرق به نقل از ان بی سی، مقامات آگاه در آمریکا اعلام کردند که پس از تیراندازی داخل بیمارستانی در شیکاگو که منجر به زخمی شدن ۲ افسر پلیس در صبح روز شنبه شد، عملیات تعقیب و گریز در جریان است.

بر اساس اعلام این رسانه، حوالی ساعت ۱۰:۴۵ صبح، ۲ افسر پلیس شیکاگو در بیمارستان Endeavor Health Swedish واقع در خیابان ۵۱۴۰ شمالی کالیفرنیا مورد اصابت گلوله قرار گرفتند.

پلیس اعلام کرد که حال یکی از افسران وخیم است.

جیم گاردینر، عضو شورای شهر شیکاگو، در پستی در شبکه‌ های اجتماعی نوشت: گزارش شده است که ۲ افسر پلیس شیکاگو توسط یک مظنون در بیمارستان سوئدی مورد اصابت گلوله قرار گرفته‌اند. این اتفاق حدود ساعت ۱۰:۴۵ صبح رخ داده است. مظنون هنوز متواری است.

منبع خبر "مشرق نیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.