حمله سخنگوی کاخ سفید به رسانه‌های آمریکایی به‌دلیل مخالفت با ترامپ

مشرق نیوز سه شنبه 01 اردیبهشت 1405 - 11:10
سخنگوی کاخ سفید به رسانه‌های آمریکایی به‌دلیل مخالفت با ترامپ حمله کرد.

به گزارش مشرق، کارولین لیویت، سخنگوی کاخ سفید، در گفت‌وگو با شبکه فاکس نیوز، رسانه‌های آمریکایی از جمله نیویورک تایمز، وال‌استریت ژورنال و سی‌ان‌ان را متهم کرد که به‌جای بازتاب واقعیت‌ها، در میانه عملیات نظامی آمریکا علیه جمهوری اسلامی در جهت مخالفت با دونالد ترامپ حرکت می‌کنند.

او گفت: ایالات متحده اکنون بیش از هر زمان دیگری به دستیابی به یک «توافق واقعاً خوب» با ایران نزدیک شده است و این وضعیت را نتیجه تاکتیک‌های مذاکره‌ای ترامپ و موفقیت عملیات نظامی اخیر آمریکا دانست.

دونالد ترامپ رئیس دولت تروریستی آمریکا هم اخیراً در فضای مجازی سی‌ان‌ان را به باد انتقاد گرفته و رسانه‌های غیرهمسو را فاسد توصیف کرده بود.

منبع خبر "مشرق نیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.