حمله پهپادی و موشکی به دو مخفیگاه نظامیان آمریکا در امارات

عصر ایران شنبه 08 فروردین 1405 - 13:16
قبلاً هشدار داده بودیم که ارتش متجاوز آمریکا به‌دلیل هجوم مقتدرانه نیروهای مسلح و نابودی پایگاه‌های خود در منطقه، فراری شده و در خارج از پایگاه‌های خود مخفی شده‌اند.

سخنگوی قرارگاه مرکزی حضرت خاتم‌الانبیا(ص) در پیامی با یادآوری هشدارهای قبلی جمهوری اسلامی ایران مبنی بر فراری شدن ارتش تجاوز آمریکایی از پایگاه‌های خود در منطقه، از هجوم موشکی و پهپادی علیه دو مخفیگاه  نظامیان آمریکایی در دبی خبر داد.

به گزارش ایسنا، متن کامل پیام سرهنگ دوم پاسدار ابراهیم ذوالفقاری سخنگوی قرارگاه مرکزی خاتم الانبیا (ص) به شرح زیر است:

«بسم الله قاصم الجبارین

قبلاً هشدار داده بودیم که ارتش متجاوز آمریکا به‌دلیل هجوم مقتدرانه نیروهای مسلح و نابودی پایگاه‌های خود در منطقه، فراری شده و در خارج از پایگاه‌های خود مخفی شده‌اند.

در ساعات گذشته دو مخفیگاه آن‌ها، به‌ترتیب در مخفیگاه اول بیش از ۴۰۰ نفر و در مخفیگاه دوم بیش از ۱۰۰ نفر در دبی پنهان شده بودند که هر دو مکان شناسایی و مورد هجوم موشک‌ها و پهپادهای نقطه‌زن دلاورمردان نیروی هوافضا و نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی قرار گرفتند که تلفات بسیار سنگینی بر آن‌ها وارد گردید.

ساعت‌هاست که آمبولانس‌ها مشغول انتقال کشته‌ها و مجروحان فرماندهان و سربازان آمریکایی هستند.

ترامپ و فرماندهان ارتش آمریکا باید به‌خوبی درک کرده باشند که منطقه، به گورستان سربازان آمریکایی تبدیل خواهد شد و راهی جز تسلیم در برابر اراده الهی مردم قهرمان و رزمندگان شجاع اسلام نخواهند داشت.

و ما النصر الا من عندالله العزیز الحکیم»

منبع خبر "عصر ایران" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.