یک ایستگاه قطار در تل‌آویو تخریب و ۲ اسرائیلی کشته شدند

مشرق نیوز چهارشنبه 27 اسفند 1404 - 03:25
کانال ۱۴ رژیم صهیونیستی از دو کشته در رامات گان در جنوب تل‌آویو بر اثر دو حمله موشکی از ایران خبر داد.

به گزارش مشرق، شبکه الجزیره به نقل از رسانه‌های صهیونیستی نوشت: ایران منطقه کلان‌شهر تل‌آویو را با موشک خوشه‌ای هدف قرار داد.

الجزیره می گوید تیم‌های امداد و آتش‌نشانی پس از اصابت موشک به مناطق مرکزی اسرائیل اعزام شدند.

بر این اساس، در پی دو حمله موشکی از ایران، ایستگاه قطار در منطقه بزرگ تل‌آویو دچار تخریب و آتش‌سوزی شد.

همچنین ترکش‌ها و کلاهک‌های انفجاری در چندین نقطه در مرکز اسرائیل فرود آمدند.

در همین حال کانال ۱۴ رژیم صهیونیستی از دو کشته در رامات گان در جنوب تل‌آویو بر اثر دو حمله موشکی از ایران خبر داد.

منبع خبر "مشرق نیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.