به گزارش مشرق، رژیم صهیونی که توان پدافندی و حتی اخطار و آژیر خود را در برابر حملات انتقامی ایران تقریبا از دست رفته می بیند، روی به نوعی سانسور چندلایهی جنونآمیز از طریق ارعاب و مجازات کرده است تا آثار و تبعات ویرانگر موشکها و پهپادهای ایران و ضربات جانانهی مقاومت اسلامی لبنان را به خیال باطل خود پنهان کند.
اما حقیقت آنقدر عیان است که حتی خبرنگاران بیبیسی انگلیس نیز ناچار به اعتراف و افشاگری هستند.
کسری ناجی، خبرنگار مستقر این شبکه در اراضی اشغالی، در هنگام گزارش درباره حملات ایران، با پوزخندی تلخ می گوید:
" صدای انفجار میآید اما دقیقاً معلوم نیست کجا را زدهاند؛ شاید فرودگاه بنگوریون، شاید شمال… شاید همین پشت سر من!"
او تاکید می کند:
" حملات پیدرپی ادامه دارد؛ هزاران خسارت در تلآویو ثبت شده، زندگی شهری عملاً مختل شده و مردم با هر انفجار هراسان به سمت پناهگاهها میدوند؛ شهری که آژیرها و انفجارها جای زندگی عادی را گرفتهاند."









