سقف انتقال از کارت به حساب به ۲۰۰ میلیون تومان رسید
The post سقف کارت به کارت خودپردازهای بانک ملی ۱۰۰ میلیون تومان شد appeared first on دیجیاتو.
بانک ملی از امروز، ۲۱ اسفند ۱۴۰۴، سقف کارت به کارت از خودپردازهای خود را به ۱۰۰ میلیون تومان رساند.
بر اساس گزارش خبرگزاری «تسنیم»، سقف کارت به کارت از خودپردازهای بانک ملی در یک روز، پیش از این ۱۰ میلیون تومان بود.
همچنین انتقال وجه از کارت به حساب از طریق خودپردازهای بانک ملی نیز به ۲۰۰ میلیون تومان رسیده است.
این بانک اعلام کرده از امروز ایرانچکهای ۵۰۰ هزار تومانی از طریق خودپردازهای بانک ملی قابل دریافت است.
منبع خبر "
دیجیاتو" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد.
(ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.