ترامپ و نتانیاهو تلفنی گفت وگو کردند

الف سه شنبه 05 خرداد 1405 - 23:45
رسانه‌های اسرائیلی گزارش دادند که هم‌اکنون تماس تلفنی میان «دونالد ترامپ» رئیس جمهوری آمریکا و «بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر رژیم صهیونیستی در حال انجام است.

به گزارش ایرنا به نقل از شبکه الجزیره، پایگاه خبری آکسیوس نیز به نقل از یک منبع که آن را آگاه خواند، اعلام کرد که رئیس‌جمهور آمریکا در تماس تلفنی با نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی گفت‌وگو کرده است.

بر اساس گزارش رسانه‌های اسرائیلی، نتانیاهو دقایقی پیش نشست کابینه کوچک امنیتی اسرائیل (کابینت) را برای انجام این تماس تلفنی ترک کرده است.

این تماس تلفنی درحالی انجام می شود که دیروز دوشنبه شبکه ۱۳ تلویزیون رژیم صهیونیستی اعلام کرد که نتانیاهو نگران توافق ایران و آمریکا و همچنین مذاکرات آنهاست.

این شبکه اعتراف کرد که در حال حاضر اسرائیل فاقد قدرت مانور لازم برای تأثیرگذاری بر تصمیمات ترامپ است.

منبع خبر "الف" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.