یک مقام حزب‌الله از پیام هشدار آمیز ایران به آمریکا خبر داد

الف سه شنبه 05 خرداد 1405 - 21:35
عضو شورای سیاسی حزب‌الله از پیام هشدار آمیز ایران از طریق واسطه ها به آمریکا درباره حمله به بیروت خبر داد.

به گزارش تسنیم، «غالب ابوزینب» عضو شورای سیاسی حزب‌الله اعلام کرد: ایران از طریق واسطه‌ها به واشنگتن پیام داده است که در صورت عملی شدن تهدیدات اسرائیل علیه بیروت و ضاحیه، کل مسیر مذاکرات نابود خواهد شد.

غالب ابوزینب تاکید کرد:  ایران بر حضور لبنان در هرگونه توافق نهایی و پایان جنگ اصرار دارد.

وی افزود:  دولت آمریکا پوشش کاملی برای تجاوزات رژیم صهیونیستی به لبنان ایجاد کرده است.

بیشتر بخوانید
بازی دوگانه آمریکا؛ هشدار به تل‌آویو در اوج حمایت از جنگ

عضو شورای سیاسی حزب‌الله تاکید کرد: تحریم‌های اخیر آمریکا، ابزاری برای فشار بر «نبیه بری» جهت پذیرش مذاکرات مستقیم است.

منبع خبر "الف" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.