توضیح وزیر علوم درباره حضوری شدن کلاس‌ها و امتحانات

خبرگزاری مهر سه شنبه 05 خرداد 1405 - 12:29
وزیر علوم، تحقیقات و فناوری درباره احتمال حضوری شدن دوره کارشناسی و امتحانات دانشگاهها توضیحاتی ارائه داد.

به گزارش خبرنگار مهر ، حسین سیمایی صراف ظهر امروز در حاشیه نشست پارک های علم و فناوری در پاسخ به سوال خبرنگار مهر درباره حضوری شدن مقطع کارشناسی و امتحانات دانشجویان گفت: خوشبختانه موفق شدیم تحصیلات تکمیلی شامل کارشناسی ارشد و دکتری را حضوری اعلام کنیم.

وی ادامه داد: کلاس های عملی و مهارتی دانشجویان کارشناسی هم حضوری شد.

وزیر علوم افزود: اما در مورد سایر دانشجویان کارشناسی نمی توانیم فعلا تصمیم بگیریم که آیا حضوری خواهد شد یا نه.

وی درباره نحوه برگزاری امتحانات نیز گفت: اجازه بدهید شاید بتوانیم یک چند روز دیگر یک تصمیم قطعی را اعلام‌ کنیم.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.