اعتراض تک نفره به جنگ با ایران

فرارو یکشنبه 13 اردیبهشت 1405 - 03:02
در واشنگتن دی‌سی، یک معترض به بالای طاق پل فردریک داگلاس صعود کرد و در اعتراض به با جنگ ایران یک پرچم سیاه را به اهتزاز درآورد.

صعود یک معترض به بالای سازه پل فردریک داگلاس در واشنگتن دی‌سی، با مطالبه پایان جنگ در ایران به وضعیت اضطراری و حضور گسترده نیروهای پلیس و امدادی منجر شد.

به گزارش فرارو، روز جمعه فردی معترض با نشستن بر فراز پل و نمایش یک بنر باعث شد تیم‌های مذاکره‌کننده پلیس و آتش‌نشانی به محل اعزام و مسیرهای ترافیکی اطراف به‌طور موقت مسدود شوند.

این فرد که در شبکه اجتماعی اکس خود را گیدو رایخشتاتر معرفی کرده، انگیزه اصلی خود را اعتراض به جنگ آمریکا با ایران و مطالبه برای توقف فوری آن اعلام کرد.

وی همچنین در بیانیه‌ای نسبت به پیامدهای توسعه هوش مصنوعی هشدار داد و این فناوری را عاملی برای آسیب فاجعه‌بار یا حتی انقراض بشریت دانست.

گیدو در پایان از دولت‌ها خواست توسعه هوش مصنوعی پیشرفته را ممنوع کنند و از مردم خواست با فشار بر دولت‌ها، مانع ادامه این روند شوند.

 

منبع خبر "فرارو" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.