افزایش دوباره قیمت بنزین در آمریکا

صدا و سیما یکشنبه 13 اردیبهشت 1405 - 02:49
سی‌ان‌ان از افزایش دوباره قیمت بنزین در آمریکا خبر داد.

افزایش دوباره قیمت بنزین در آمریکا

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما، به نقل از پایگاه اینترنتی شبکه تلویزیونی سی. ان. ان؛ بهای بنزین در آمریکا با ۹ سنت افزایش دیگر اکنون به ۴.۳۹ دلار رسیده است. پس از وفقه‌ای کوتاه، بهای بنزین به صورت رسمی بار دیگر افزایشی ۹ سنتی را تجربه کرد.

بهای بنزین در پمپ‌های بنزین اکنون به ۴.۳۹ دلار برای هر گالن بنزین معمولی رسیده است. این بزرگترین جهش روزانه بهای بنزین در شش هفته اخیر به شمار می‌آید.

اکنون بهای بنزین در آمریکا به بیشترین میزان خود از سال ۲۰۲۲ به این سو رسیده است.

با این افزایش سی و سه درصدی، اکنون بهای بنزین از زمان شروع جنگ با ایران ۴۷ درصد گران‌تر شده است.

در حال حاضر بهای نفت نشان می‌دهد قیمت‌های بالاتری در پیش روست. نفت خام برنت به عنوان نفت خام شاخص بین‌المللی با افزایش یک درصدی دیگر به ۱۱۲ دلار در هر بشکه رسیده است.

در اولین دو هفته شروع آتش‌بس، بهای بنزین بطور متوسط تا ۲۲ آوریل به ۴.۰۲ دلار رسید ولی نگرانی‌ها درباره احتمال ناکامی در گفت‌و‌گو‌های صلح و نرسیدن به توافق برای پایان دادن به جنگ و بازگشایی تنگه هرمز باعث شد بار دیگر افزایش یابد.

منبع خبر "صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.