تدارک پاکستان برای گرفتن ۸ زیردریایی چینی

عصر ایران یکشنبه 13 اردیبهشت 1405 - 02:40
در حالی که تحرکات پاکستان برای تقویت توان نظامی خود ادامه دارد، تدارک این کشور برای گرفتن ۸ زیردریایی از چین خبرساز شده است.
خبرگزاری رویترز گزارش داد که پاکستان قرار است به زودی ۸ زیردریایی کلاس «هانگور» از چین دریافت کند.
 
به گزارش فارس، در حالی که تحرکات پاکستان برای تقویت توان نظامی خود ادامه دارد، تدارک این کشور برای گرفتن ۸ زیردریایی از چین خبرساز شده است.
 
طبق گزارش رویترز، ۴ فروند از این زیردریایی‌های ساخت کشور چین است و ۴ فروند دیگر از طریق انتقال فناوری از این کشور به پاکستان در اختیار اسلام آباد قرار خواهد گرفت.
 
به روایت این رسانه غربی، زیردریایی‌های ساخت چین هم اکنون در حال آزمایش‌های دریایی هستند و به زودی تحویل پاکستان داده می‌شوند.
 
رویترز افزود: «سیستم AIP (فناوری پیشران مستقل از هوا) این زیردریایی‌ها در قیاس با زیردریایی‌های قدیمی‌تر فرانسوی ارتقا یافته‌اند و این موضوع استقامت و پنهان‌کاری آنها را به طرز قابل توجهی تقویت کرده است.

منبع خبر "عصر ایران" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.