ادامه نقض آتش‌بس و پاسخ کوبنده حزب‌الله به اشغالگران

صدا و سیما سه شنبه 08 اردیبهشت 1405 - 21:42
رژیم صهیونیستی با تکیه بر حمایت‌های آمریکا و سکوت دولت غربگرای لبنان همچنان به نقض آتش‌بس ادامه می‌دهد.

ادامه نقض‌ آتش‌بس در لبنان و پاسخ کوبنده حزب‌الله به اشغالگران

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ تجاوزات رژیم صهیونیستی و نقض آتش بس در لبنان همچنان ادامه دارد.

ارتش رژیم اشغالگر صهیونیستی در ادامه حملات خود به مناطق جنوبی لبنان، به تخریب گسترده زیرساخت‌ها و منازل مردم در شهرک «القنطره» در جنوب لبنان پرداخته است.

پاسخ کوبنده حزب الله به نظامیان متجاوز صهیونیست

مقاومت اسلامی لبنان اعلام کرد تجمعی از نیرو‌های ارتش رژیم صهیونیستی را در شهرک «الطیبه» واقع در جنوب لبنان هدف حمله پهپادی قرار داده است.

منبع خبر "صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.