ادعای خبرنگار پاکستانی: مذاکرات آمریکا و ایران وارد فاز معناداری شده

عصر ایران دوشنبه 07 اردیبهشت 1405 - 15:16
پاکستان به عنوان مرکز اصلی این میانجی‌گری ظهور کرده است. با این حال، احتیاط لازم است. ما باید مراقب عوامل خرابکار باشیم و زمانی که برای رسیدن به راه‌حلی پایدار لازم است، فراهم کنیم.

یک خبرنگار پاکستانی ادعا کرد: با تشدید روند مذاکرات، پیشنهادهای متعددی به‌طور عمومی و خصوصی در حال ردوبدل شدن است.

به گزارش انتخاب، وجاهت کاظمی خبرنگار پاکستانی مدعی شد: مذاکرات بین آمریکا و ایران وارد فاز معناداری شده است و اکنون هر دو طرف از شعارزدگی فراتر رفته‌اند تا موضع‌های یکدیگر را ارزیابی کنند. با تشدید روند مذاکرات، پیشنهادهای متعددی به‌طور عمومی و خصوصی در حال ردوبدل شدن است.

وی افزود: پاکستان به عنوان مرکز اصلی این میانجی‌گری ظهور کرده است. با این حال، احتیاط لازم است. ما باید مراقب عوامل خرابکار باشیم و زمانی که برای رسیدن به راه‌حلی پایدار لازم است، فراهم کنیم. 

او ادامه داد: پرهیز از گمانه‌زنی و هیاهوی رسانه‌ای در طول این مذاکرات پیچیده ضروری است.

منبع خبر "عصر ایران" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.