ادامه نقض آتش بس در غزه؛ شهادت ۱۱ فلسطینی در حملات صهیونیست‌ها

صدا و سیما شنبه 05 اردیبهشت 1405 - 14:20
بر اثر حملات رژیم صهیونیستی به مناطق مختلف نوار غزه، دست کم ۱۱ فلسطینی شهید شدند. حماس از جامعه جهانی خواست، برای توقف این کشتار‌ها فوراً وارد عمل شود.

ادامه نقض آتش بس در غزه؛ شهادت ۱۱ فلسطینی در حملات صهیونیست‌ها

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما؛ منابع فلسطینی گزارش دادند ارتش رژیم اشغالگر همچنان به نقض توافق آتش‌بس از طریق حملات زمینی، هوایی و دریایی ادامه می‌دهد.

 در حمله توپخانه‌ای به منزلی در نزدیکی بیمارستان کمال عدوان در شمال غزه، یک کودک و یک زن شهید و چندین نفر دیگر زخمی شدند.

همچنین جنگنده‌های رژیم صهیونیستی یک خودرو را در خان یونس هدف قرار دادند که در نتیجه آن ۷ نفر شهید و شماری دیگر زخمی شدند.

در حمله‌ای دیگر، یک پهپاد ارتش صهیونیستی، گروهی از شهروندان را در منطقه شیخ رضوان در غرب شهر غزه هدف قرار داد که به شهادت ۲ نفر و زخمی شدن تعدادی دیگر انجامید.

جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) در بیانیه‌ای، حملات رژیم صهیونیستی به نوار غزه را تشدید خونین و جنایات جنگی تمام‌عیار خواند و از جامعه جهانی خواست تا برای توقف این کشتارها فوراً وارد عمل شود. 

در این بیانیه آمده: حملات وحشیانه روز جمعه رژیم اشغالگر نشان دهنده رویکرد خونین و فاشیستی است که اشغالگران در برابر دیدگان جهانیان به ارتکاب آن ادامه می‌دهند.

حماس از جامعه جهانی، همه کشورها و طرف‌های ذیربط خواست بر رژیم صهیونیستی فشار بیاورند تا به تعهدات خود بر اساس توافق آتش‌بس عمل کرده و به قوانین حقوق بین‌الملل بشردوستانه احترام بگذارد. این جنبش همچنین از ملت‌های آزاده سراسر جهان خواست تا با تحرک و فشار مردمی بر رژیم اشغالگر و حامیان آن، به توقف جنایات علیه مردم فلسطین کمک کنند.

منبع خبر "صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.