ابتلای نتانیاهو به سرطان بدخیم‌ | نخست‌وزیر اسرائیل زیر تیغ جراحی رفت‌

همشهری آنلاین شنبه 05 اردیبهشت 1405 - 14:18
نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی از ابتلای خود به سرطان پروستات و انجام جراحی سنگین برای برداشتن این غده‌ بدخیم خبر داد.

به گزارش همشهری آنلاین، "بنیامین نتانیاهو" شامگاه جمعه ۴ اردیبهشت ماه با انتشار متنی در رسانه‌های عبری اعلام کرد روتد درمانی تومور بدخیم پروستات را انجام داده و دوره نقاهت را هم گذرانده است.

او ‌که گزارش پزشکی سالانه خود را پس از تأخیر به دلیل جنگ منتشر کرده، توضیح داده که این تومور در مرحله بسیار اولیه کشف و در عملی که آن را موفقیت‌آمیز توصیف کرده، به‌طور کامل برداشته شده‌ است.

نتانیاهو خاطرنشان کرده که تصمیم گرفته انتشار اطلاعات مربوط به بیماری خود را حدود ۲ ماه به تعویق بیندازد تا به گفته او این موضوع در بحبوحه‌ جنگ ۴۰ روزه اخیر مورد بهره‌برداری تبلیغاتی علیه اسرائیل قرار تگیرد.

نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی در عین حال با وجود بدخیم‌ بودن تومور، توضیح نداد که آیا جلسات مربوط به روند درمانی او پس از جراحی ادامه داشته و به شیمی‌درمانی نیاز دارد یا نه؟

منبع خبر "همشهری آنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.