تاکنون هیچ هیئتی از ایران به اسلام‌آباد پاکستان نرفته است

صدا و سیما سه شنبه 01 اردیبهشت 1405 - 12:17
تاکنون هیچ هیئتی از ایران به اسلام‌آباد پاکستان نرفته است؛ اعم از هیئت اصلی یا فرعی؛ اولیه یا ثانویه.

تاکنون هیچ هیئتی از ایران به اسلام آباد پاکستان نرفته است

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، تاکنون هیچ هیئتی از ایران به اسلام‌آباد پاکستان نرفته است؛ اعم از هیئت اصلی یا فرعی؛ اولیه یا ثانویه. از روز شنبه تاکنون اخبار متعددی، درباره برنامه «عزیمت» یا «ورود» هیئت ایرانی به پاکستان، و یا حتی اعلام ساعت برگزاری نشست در «عصر دوشنبه» یا «صبح سه شنبه» از سوی رسانه‌های بین المللی (از جمله رسانه‌های آمریکایی) و منطقه‌ای مطرح شد، که هیچ کدام صحت نداشت.

مقامات ایرانی از شامگاه یکشنبه (۳۰ فروردین) در موضعی ثابت اعلام کرده‌اند «مذاکره زیر سایه تهدید و نقض عهد را نمی‌پذیریم» و «ادامه حضور در مذاکرات به تغییر رفتار و مواضع آمریکایی‌ها بستگی دارد».

 

منبع خبر "صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.