افزایش ۲۰ درصدی کمک هزینه دستیاران پزشکی؛ پرداخت حق بیمه به دستیاران

خبرگزاری مهر دوشنبه 31 فروردین 1405 - 21:33
مدیرکل منابع انسانی وزارت بهداشت از افزایش اعتبارات مربوط به پرداخت کمک هزینه دستیاران تخصصی بالینی و الزام پرداخت حق بیمه تأمین اجتماعی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از وزارت بهداشت، مدیرکل منابع انسانی وزارت بهداشت طی بخشنامه‌ای به روسای دانشگاه‌ها و دانشکده‌های علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی سراسر کشور از افزایش اعتبارات مربوط به پرداخت کمک هزینه دستیاران تخصصی بالینی (رزیدنت‌های) و الزام پرداخت حق بیمه تأمین اجتماعی خبر دارد.


مدیر کل منابع انسانی وزارت بهداشت در این بخشنامه آورده است:

روسای دانشگاه‌ها و دانشکده‌های علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی سراسر کشور

با سلام و احترام؛

با توجه به افزایش اعتبارات مربوطه به پرداخت کمک هزینه دستیاران تخصصی (رزیدنت‌ها) در قانون بودجه سال ۱۴۰۵ کل کشور و همچنین تصویب پرداخت حق بیمه تامین اجتماعی در الزامات قانون مذکور، ضرورت دارد کلیه دانشگاه‌ها و دانشکده‌های علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی نسبت به افزایش کمک هزینه رزیدنت‌ها از تاریخ ۱۴۰۵/۰۱/۰۱ به میزان ۲۰ درصد و پرداخت حق بیمه تامین اجتماعی آنان اقدام کنند.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.