اعتراف وزیر صهیونیست به کشاندن آمریکا به جنگ با ایران

صدا و سیما دوشنبه 31 فروردین 1405 - 05:02
وزیر کشاورزی رژیم صهیونیستی اعتراف کرد: این رژیم موفق شده است دولت ترامپ را به جنگ با ایران بکشاند.  

اعتراف وزیر صهیونیست به کشاندن آمریکا به جنگ با ایران

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، آوی دیختر، گفته: «واقعیت این است که سطح سیاسی در "اسرائیل"، از جمله نخست وزیر نتانیاهو، وزیر سابق رون درمر (وزیر امور راهبردی) عملا موفق شده‌اند، ایالات متحده را به جنگ به معنای واقعی خود در کنار "اسرائیل" سوق دهند .
وزیر کشاورزی رژیم صهیونیستی گفته: «ایران محور مرکزی (در دشمنی با "اسرائیل") است و اینکه ایالات متحده در کنار ما در جنگ علیه ایران باشد، مسئله‌ای است که از زمان تشکیل "اسرائیل" رخ نداده بود. بدون آمریکا، این کار به‌تنهایی انجام نمی‌شد». 

منبع خبر "صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.