اسرائیلی ها بازهم آتش‌بس را نقض کردند/ انفجارهای پی در پی در جنوب لبنان

خبرآنلاین دوشنبه 31 فروردین 1405 - 00:17
آتش‌بس 10 روزه بین رژیم صهیونیستی و لبنان رسما از روز پنجشنبه گذشته آغاز شد، اما از آن زمان تاکنون این آتش‌بس به طور مکرر از سوی اسرائیل نقض می‌شود.

به گزارش خبرآنلاین،  گزارش‌ها حاکی از آن است که نظامیان صهیونیست با انجام دو انفجار در شهرک «شمع» در منطقه صور واقع در جنوب لبنان، آتش‌بس را نقض کرده‌اند.
 
به گزارش مهر به نقل از المیادین، نظامیان صهیونیست دو انفجار در شهرک «شمع» در شهر «صور» واقع در جنوب لبنان انجام دادند.
 
نظامیان رژیم اشغالگر صهیونیستی پیش از این نیز دو انفجار در شهرک البیاضه در جنوب شهر صور انجام داده بودند.
 
این انفجارها نقض آشکار آتش‌بس در لبنان محسوب می‌شود.
 
آتش‌بس 10 روزه بین رژیم صهیونیستی و لبنان رسما از روز پنجشنبه گذشته آغاز شد، اما از آن زمان تاکنون این آتش‌بس به طور مکرر از سوی اسرائیل نقض می‌شود.

310310

منبع خبر "خبرآنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.