فرانچسکا آلبانیز: ارتش اسرائیل منحط‌ ترین ارتش است

خبرگزاری مهر یکشنبه 30 فروردین 1405 - 10:11
گزارشگر ویژه سازمان ملل متحد گفت که جنایات رژیم صهیونیستی به حدی بوده است که با اطمینان می توان گفت که ارتش اسرائیل منحط ترین ارتش دنیا است. 

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از عربی ۲۱، فرانچسکا آلبانیز گزارشگر ویژه سازمان ملل متحد در اراضی فلسطینی امروز گفت که ارتش رژیم صهیونیستی «منحط‌ ترین ارتش» دنیا است.

آلبانیز در واکنش به ویدیویی که نشان می‌دهد نیروهای ارتش اشغالگر یک کودک فلسطینی را مورد آزار و اذیت قرار می‌دهند، نوشت: به اندازه کافی دیده‌ام که با اطمینان کامل بگویم: ارتش اسرائیل منحط‌ ترین ارتش است.

آلبانیز چند روز پیش فاش کرد که در نتیجه اظهارات ضد صهیونیستی خود مورد تهدید قرار گرفته است. وی افزود که این تهدیدات از زمانی آغاز شده که گزارش خود را منتشر کرد که در آن رژیم صهیونیستی را به ارتکاب نسل‌کشی در غزه متهم کرده بود.

وی در مصاحبه‌ای با روزنامه گاردین گفت که پس از متهم کردن رژیم صهیونیستی به ارتکاب نسل‌کشی، با تهدید به مرگ و احساس دائمی خطر مواجه شده است.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.