یورش صهیونیست‌ها به قدس اشغالی

صدا و سیما جمعه 28 فروردین 1405 - 12:47
منابع خبری از یورش نظامیان رژیم صهیونیستی به شهرک «الرام» در شمال قدس اشغالی خبر دادند.

یورش صهیونیست‌ها به قدس اشغالی

به گزارش خبرگزاری صداوسیما ، منابع خبری امروز جمعه از یورش نظامیان رژیم صهیونیستی به شهرک «الرام» در شمال قدس اشغالی خبر دادند.

بر اساس گزارش‌های منتشر شده نظامیان اشغالگر پس از یورش به شهرک الرام اقدام به بازداشت شهروندان فلسطینی کردند.

صهیونیست‌ها که از زمان آغاز عملیات طوفان‌الاقصی سرکوبگری و حملات خود به کرانه باختری را تشدید کرده‌اند، هر روز کرانه باختری شاهد حملات نظامیان و شهرک‌نشینان صهیونیست است و روزی نیست که خبر بازداشت یا شهادت فلسطینی‌ها در این منطقه مخابره نشود.

میلیون‌ها فلسطینی ده‌ها سال است که تحت شرایط نظامی زندگی می‌کنند و هر روز شاهد نقض حقوق اولیه خودشان هستند. جامعه بین‌المللی همچنان در قبال بازداشت اداری و دیگر اقدامات آپارتایدی رژیم صهیونیستی سکوت می‌کند و این به‌منزله چراغ سبز برای ادامه اشغال سرزمین‌های فلسطینی و نقض حقوق فلسطینیان است.

منبع خبر "صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.