آغاز ارائه خدمات کتابخانه مرکزی و مرکز اسناد دانشگاه علامه از فردا

خبرگزاری مهر جمعه 28 فروردین 1405 - 12:44
کتابخانه مرکزی و مرکز اسناد دانشگاه علامه طباطبائی از فردا شنبه ۲۹ فروردین‌ماه فعالیت خود را از سر گرفته و آماده ارائه خدمات است.

به گزارش خبرنگار مهر، کتابخانه مرکزی و مرکز اسناد دانشگاه علامه طباطبائی از روز شنبه ۲۹ فروردین‌ماه فعالیت خود را از سر گرفته و آماده ارائه خدمات به اعضای هیئت علمی و دانشجویان است.

بر اساس برنامه‌ریزی‌های انجام‌شده، خدمات این مجموعه در روزهای شنبه تا چهارشنبه از ساعت ۸ تا ۱۸ ارائه خواهد شد.

گفتنی است با توجه به محدودیت‌های موجود، سلف تغذیه دانشگاه تا اطلاع ثانوی فعال نبوده و ناهار دانشجویان ارائه نخواهد شد.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.