آتش‌سوزی در ناو هواپیمابر آمریکا

مشرق نیوز جمعه 28 فروردین 1405 - 10:36
منابع رسانه‌ای از آتش‌سوزی در ناو هواپیمابر آیزنهاور آمریکا خبر می‌دهند.

به گزارش مشرق، ناو هواپیمابر آیزنهاور این هفته در حالی که در حال انجام تعمیرات در بندرگاه دریایی نارفوک در پورتسموث ایالت ویرجینیا بود، دچار آتش‌سوزی شد.

یک سخنگوی نیروی دریایی آمریکا تأیید کرد که این آتش‌سوزی در روز سه‌شنبه رخ داد. نیروهای ناو و کارکنان بندرگاه نارفوک بلافاصله آتش را مهار و خاموش کردند.

در پی این حادثه، سه نفر از ملوانان آسیب دیدند. سخنگوی نیروی دریایی اعلام کرد که این ملوانان توسط تیم پزشکی ناو درمان شدند.

ناو آیزنهاور از ۸ ژانویه ۲۰۲۵ به مدت ۱۶ ماه در بندرگاه عمومی نیروی دریایی ویرجینیا مستقر بوده است و برای انجام تعمیرات پس از ماموریت وارد این بندر شد. این ناو در سال‌های ۲۰۲۳-۲۰۲۴ در مأموریتی در ناوگان پنجم نیروی دریایی آمریکا حضور داشت.

منبع خبر "مشرق نیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.