استقبال جمهوری اسلامی ایران از آتش‌بس در لبنان

صدا و سیما جمعه 28 فروردین 1405 - 00:12
سخنگوی وزارت امور خارجه با استقبال از اعلام آتش‌بس در لبنان، خاطرنشان کرد، توقف جنگ در لبنان بخشی از تفاهم آتش‌بس بین ایران و آمریکا با وساطت پاکستان بود.

استقبال جمهوری اسلامی ایران از آتش‌بس در لبنان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، اسماعیل بقائی با استقبال از اعلام آتش‌بس در لبنان، خاطرنشان کرد توقف جنگ در لبنان بخشی از تفاهم آتش‌بس بین ایران و آمریکا با وساطت پاکستان بود؛ جمهوری اسلامی ایران از ابتدا در جریان گفت‌و‌گو‌های خود با طرف‌های مختلف منطقه‌ای و بین‌المللی از جمله در مذاکرات اسلام‌آباد، بر ضرورت برقراری هم‌زمان آتش‌بس در کل منطقه از جمله لبنان تاکید داشت و این موضوع را پس از مذاکرات اسلام‌آباد نیز با جدیت پیگیری کرد.

سخنگوی وزارت امور خارجه ضمن تجلیل از استقامت اسطوره‌ای مردم لبنان و رزمندگان مقاومت در برابر تجاوز و اشغالگری رژیم صهیونیستی، از مساعی جمیله پاکستان، به‌ویژه طی ۲۴ ساعت گذشته، که نهایتا منجر به اعلام آتش‌بس ۱۰ روزه شد، قدردانی کرد.

آقای بقائی با تسلیت به خانواده‌های شهدای مقاومت لبنان و ابراز همبستگی با مردم و دولت لبنان، بر ضرورت عقب‌نشینی کامل رژیم صهیونیستی از مناطق اشغالی در جنوب لبنان، آزادی کلیه اسرا و بازگشت همه آوارگان به مناطق سکونت خود و بازسازی مناطق و زیرساخت‌های تخریب شده لبنان با کمک جامعه بین‌المللی تاکید کرد.

منبع خبر "صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.