زیدآبادی: ونس گفت بده-بستان بزرگ؛ آیا او لاف گزاف می‌زند و پای عملیات فریب در میان است؟/ فرض کنیم ایران بپذیرد در آن صورت چه می‌شود؟خیلی چیزها!

خبرآنلاین چهارشنبه 26 فروردین 1405 - 12:04
زیدآبادی در واکنش به اظهارات ونس نوشت: فرض کنیم ایران این پیشنهاد بده بستان را بپذیرد در آن صورت چه می‌شود؟ خیلی چیزها!

به گزارش خبرآنلاین، احمد زیدآبادی کارشناس مسائل خاورمیانه در کانال تلگرامی خود در واکنش به اظهارات جی دی ونس معاون رئیس جمهور آمریکا با عنوان «بده-بستان بزرگ؟» نوشت:

"تعلیق غنی‌سازی در برابر لغو کامل تحریم‌ها"
این ادعای جی دی ونس معاون رئیس‌جمهور آمریکا در مورد پیشنهاد ترامپ به ایران تحت عنوان "بده-بستان بزرگ" است.
آیا او لاف گزاف می‌زند و پای عملیات فریب در میان است؟
فرض کنیم راست می‌گوید ولی آیا طرف ایرانی آن را می‌پذیرد؟
فرض کنیم بپذیرد در آن صورت چه می‌شود؟ خیلی چیزها!
از جمله اینکه ایدهٔ تشکیل "اسرائیل بزرگ" در خاک دفن می‌شود و بر اثر آن، باند راست افراطی حاکم بر اسرائیل و تمام دنباله‌های آنها در سطح جهان و خاورمیانه باید بساط خود را جمع کنند و به همانجایی بروند که متعلق به آن هستند یعنی به زباله‌دان تاریخ!

>>> بیشتر بخوانید:
ادعای جی‌دی ونس: ترامپ به ایران می‌گوید که اگر متعهد شوید، ما اقتصاد ایران را رونق خواهیم داد/ یک توافق بزرگ برای کشور ما و جهان مفید خواهد بود

315

منبع خبر "خبرآنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.