دولت ژاپن خواستار صرفه‌جویی مردم در مصرف انرژی شد

مشرق نیوز دوشنبه 24 فروردین 1405 - 10:40
پس از افزایش قیمت سوخت و انرژی در نتیجه تجاوز آمریکا و رژیم صهیونیستی به ایران، دولت ژاپن خواستار صرفه‌جویی مردم در مصرف انرژی شد.

به گزارش مشرق به نقل از ریانووستی، ریوسی آکازاوا، وزیر اقتصاد ژاپن خواستار اطلاع‌رسانی به مردم این کشور درباره بحران در حوزه اقتصاد و انرژی در پی تحولات خاورمیانه شد.

وی خواستار اطلاع‌رسانی عمومی در ژاپن درباره پدیده‌های بحرانی در اقتصاد به دنبال تحولات خاورمیانه شد.

آکازاوا گفت: نیازی به وضع قانون برای صرفه‌جویی نیست اما باید مردم ژاپن از مزایای صرفه جویی در مصرف آگاه شوند.

اختلال در کشتیرانی در تنگه هرمز پس از تجاوز آمریکا و رژیم صهیونیستی به ایران موجب افزایش قیمت سوخت و انرژی در سراسر جهان به ویژه کشورهای آسیایی شده است. بسیاری از کشورها، برنامه های ریاضتی اقتصادی در پیش گرفته و آموزش را غیرحضوری و کارمندان را به دورکاری فرستاده اند.

منبع خبر "مشرق نیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.