گرامیداشت چهلم دانش آموزان میناب در برخی مدارس افغانستان

صدا و سیما یکشنبه 23 فروردین 1405 - 18:52
مراسم ویژه‌ای به مناسبت گرامیداشت چهلمین روز شهادت دانش آموزان مدرسه شجره طیبه میناب در برخی مدارس شهر مزارشریف افغانستان برگزار شد.

گرامیداشت چهلم دانش آموزان میناب در برخی مدارس افغانستان

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما؛  مراسم ویژه‌ای به مناسبت گرامیداشت چهلمین روز شهادت دانش آموزان مدرسه شجره طیبه میناب در برخی مدارس شهر مزارشریف افغانستان برگزار شد.

در این مراسم که با حضور سرکنسول جمهوری اسلامی ایران در شهر مزارشریف در برخی مدارس این شهر برگزار شد، اساتید و دانش‌آموزان افغان ضمن ابراز همدردی با خانواده‌های شهدای مدرسه شجره طیبه شهر میناب، حملات وحشیانه آمریکا و رژیم صهیونیستی به کودکان و دانش‌آموزان ایران را به‌شدت محکوم کردند.

همچنین حمیدرضا احمدی سرکنسول جمهوری اسلامی ایران در شهر مزارشریف با حضور در این مراسم برای دانش‌آموزان مواد درسی اهدا کرد و گفت: از همدردی این کودکان عزیز تشکر و قدردانی می‌کنم و لازم است مسلمانان، بویژه کودکان، دشمن اصلی اسلام و بشریت را به‌خوبی بشناسند.

منبع خبر "صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.