یورش دوباره بن گویر به مسجد الاقصی

الف یکشنبه 23 فروردین 1405 - 15:31
وزیر امنیت داخلی رژیم صهیونیستی برای دومین بار طی یک هفته گذشته همراه با جمعی از شهرک‌نشین‌های صهیونیست به مسجد الاقصی یورش برد.

به گزارش ایسنا، «ایتامار بن گویر» وزیر امنیت داخلی رژیم صهیونیستی امروز یکشنبه برای دومین بار در یک هفته گذشته همراه با جمعی از شهرک‌نشین‌های صهیونیست و با حمایت شدید نیروهای پلیس این رژیم به صحن‌های مسجد الاقصی یورش برده و شروع به انجام مناسک دینی کردند.

این دومین یورش بن گویر در کمتر از یک هفته به مسجد الاقصی و شانزدهمین مورد آن از زمان انتصاب او در این سمت در سال ۲۰۲۳ است و از آن زمان روند یورش‌ها به مسجد الاقصی افزایش چشمگیری داشته است.

به گزارش «المنار»، این یورش در حالی انجام شد که درب‌های مسجد الاقصی از ماه رمضان به مدت ۴۰ روز به بهانه «وضعیت اضطراری» مسدود شد و در روز عید فطر نیز به نمازگزاران فلسطینی اجازه برپایی نماز عید را ندادند.

با بازگشایی مسجد، هزاران فلسطینی با وجود محدودیت‌های شدیدی که برای ورود به بخش قدیمی شهر قدس اعمال شده بود و استقرار گسترده نیروهای اشغالگر در ورودی‌های مسجد و بررسی کارت‌های شناسایی آنها، خود را به مسجد الاقصی رساندند.

فلسطینی‌ها در راستای مقابله با تلاش‌های رژیم اشغالگر برای تحمیل شرایط جدید به قدس و مسجد الاقصی، همچنان فراخوان‌هایی برای  حضور گسترده در این مسجد منتشر می‌کنند.

منبع خبر "الف" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.