شمار شهدای چهارشنبه خونین لبنان از ۳۵۰ نفر گذشت

الف شنبه 22 فروردین 1405 - 10:05
وزارت بهداشت لبنان از افزایش شمار قربانیان جنایت چهارشنبه خونین خبر داد؛ آماری که هنوز «غیرنهایی» است و هر لحظه ممکن است با ادامه آواربرداری ، باز هم افزایش یابد.

به گزارش فارس؛ وزارت بهداشت لبنان صبح امروز شنبه از افزایش شمار قربانیان چهارشنبه خونین خبر داد. بر اساس این گزارش، شمار شهدای این جنایت خونین اسرائیل در نخستین روز آتش‌بس، به ۳۵۷ نفر و شمار زخمی‌ها به ۱۲۲۳ نفر افزایش یافته است. این وزارت‌خانه تاکید کرد که هنوز آمار قربانیان غیرنهایی است و با توجه به آنکه هنوز آواربرداری در بیروت و مناطق دیگر لبنان ادامه دارد، احتمال افزایش این قربانیان وجود دارد.
 
در حالی که بامداد چهارشنبه پیش اعلام شد که ایالات متحده، با پذیرش شروط ۱۰ بندی ایران که یکی از بندهای آن شامل توقف حملات به لبنان بود، آتش‌بس را قبول کرده است.

با این‌حال، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی همچون دفعات قبل، شروط را زیرپاگذاشت و گفت که لبنان شامل توقف حملات نخواهد شد و حملات به این کشور را تشدید کرد و به اذعان ایال زمیر رئیس ستاد ارتش رژیم صهیونیستی، در نخستین روز آتش‌بس، ۵۰ جنگنده ظرف چند دقیقه ۱۶۰ بمب بر روی مناطق مختلف این کشور ریختند و صدها لبنانی را به خاک و خون کشیدند.

منبع خبر "الف" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.