پاکستان تجاوز رژیم صهیونی به لبنان را به‌شدت محکوم کرد

صدا و سیما پنج شنبه 20 فروردین 1405 - 11:47
وزارت امور خارجه پاکستان با صدور بیانیه‌ای، تجاوزات جاری رژیم صهیونیستی علیه لبنان را به شدیدترین لحن محکوم کرد.

پاکستان تجاوز رژیم صهیونی به لبنان را به‌شدت محکوم کرد

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما از اسلام آباد، در این بیانیه آمده است که اقدامات اسرائیل، تلاش‌های بین‌المللی برای برقراری صلح و ثبات در منطقه را تضعیف کرده و نقض آشکار قوانین بین‌المللی و اصول بنیادین بشردوستانه به شمار می‌رود.

پاکستان از جامعه جهانی خواسته است تا برای پایان دادن به این تجاوزات، اقدامات فوری و مؤثری اتخاذ کند.

در ادامه این بیانیه، پاکستان بر همبستگی قاطع خود با دولت و ملت لبنان در این شرایط دشوار تأکید کرده و حمایت خود از حاکمیت، تمامیت ارضی، صلح و ثبات لبنان را بار دیگر اعلام کرده است.

منبع خبر "صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.