نتانیاهو: توافق پایان جنگ نیست، هنوز اهدافی در ایران داریم

مشرق نیوز چهارشنبه 19 فروردین 1405 - 21:45
نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی در شرایطی که محافل غربی یکصدا به شکست این رژیم به همراه آمریکا اذعان دارند، تلاش کرد در لفاظی‌های تازه‌ای، روایت خود را از جنگ و توافق بیان کند.

به گزارش مشرق، بنیامین نتانیاهو نخست‌وزیر تحت تعقیب رژیم صهیونیستی در اولین سخنرانی رسمی خود پس از اعلام آتش‌بس دو هفته‌ای، به بیان ادعاهای همیشگی پرداخت و هیچ اشاره‌ای به شکست در تحقق اهداف اولیه نکرد.

او در ابتدا گفت: ما در ایران اهداف باقی‌مانده‌ای داریم و آنها را محقق خواهیم کرد. این توافق پایان جنگ نیست، بلکه مرحله‌ای برای آماده‌سازی برای رویدادهای آینده است.

نخست‌وزیر تحت پیگرد اسرائیل؛ سپس ادعا کرد: ما همه مراحل جنگ با ایران را ادامه می‌دهیم؛ من هر روز با ترامپ صحبت می‌کنم و به‌طور مستمر آماده می‌شویم.

نتانیاهو در ادامه در حالی که به نظر می‌رسید از بیان حقایق توسط رسانه‌های اسرائیلی و غربی آشفته بود، گفت: هر کسی که سعی می‌کند دستاوردهای بزرگی را که ما به دست آورده‌ایم نادیده بگیرد، یا نمی‌داند درباره چه چیزی صحبت می‌کند یا از روی ملاحظات خارجی صحبت می‌کند.

او سپس در ادعای عجیبی گفت: ما چهره خاورمیانه را تغییر دادیم. ما برنده‌ایم.

نتانیاهو همچنین در تضاد با اعلامیه نخست‌وزیر پاکستان ادعا کرد که توقف جنگ در لبنان بخشی از آتش‌بس نیست؛ او حملات شدید امروز به بیروت که بیش از ۱۲۰ شهید و صدها زخمی در پی داشته را «قوی‌ترین حمله از زمان حمله پیجری» توصیف کرد.

نخست‌وزیر رژیم اشغالگر همچنین ادعا کرد که «اسرائیل آماده از سرگیری جنگ در هر زمان است و انگشتش روی ماشه قرار دارد».

منبع خبر "مشرق نیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.