آتش سوزی در یک کارخانه پتروشیمی در امارات

همشهری آنلاین یکشنبه 16 فروردین 1405 - 12:20
منابع خبری از آتش سوزی در کارخانه پتروشیمی «بروج » امارات متحده عربی خبر دادند.

به گزارش همشهری آنلاین، به نقل از الجزیره، دفتر دولتی اطلاع رسانی در ابوظبی اعلام کرد که در پی اصابت ترکش های یک موشک، کارخانه پتروشیمی بروج دچار آتش سوزی شده و تیم های امدادی در حال خاموش کردن آتش هستند.

این دفتر تاکید کرد که تا زمان ارزیابی خسارت ها فعالیت در این کارخانه متوقف است.

ساعاتی پیش نیز منابع خبری از حمله پهپادی به شرکت باپکو انرژیز بحرین خبر دادند.

منابع خبری می‌گویند که یکی از واحدهای ذخیره شرکت باپکو انرژیز بحرین با پهپاد مورد اصابت قرار گرفته و این حمله تلفات جانی به همراه نداشته است.

منبع خبر "همشهری آنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.