به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما؛ از لندن، زارا سلطانا در حساب کاربری اش در شبکههای اجتماعی با درج پیام نخست وزیر انگلیس به واکنش ایران در قبال حمله به تاسیسات نفتی ایران در پارس جنوبی نوشت: «یک نمونهی کلاسیک از استارمر که ایران را محکوم میکند، در حالی که حملهی اسرائیل به بزرگترین میدان گازی جهان در پارس جنوبی را نادیده میگیرد؛ حملهای که باعث تشدید تنشها شد.
«چه بهانهی تأسفباری برای یک نخستوزیر.»
استارمر پس از اقدام تلافی جویانه ایران در پی هدف قرار گرفتن پارس جنوبی در حساب کاربری اش نوشت:
«حملهی شبانهی ایران به یک تأسیسات گازی در قطر را با شدیدترین لحن محکوم میکنم.»
ما در حال تلاش برای رسیدن به یک راهحل سریع برای وضعیت خاورمیانه هستیم.»