تنگه هرمز مؤثرترین سلاح ایران برای مقابله با حملات آمریکا

صدا و سیما پنج شنبه 06 فروردین 1405 - 15:42
وزیر دفاع آلمان بسته نگه داشتن تنگه هرمز را مؤثرترین سلاح ایران در مقابله با حملات آمریکا و اسرائیل عنوان کرد.

تنگه هرمز مؤثرترین سلاح ایران برای مقابله با حملات آمریکا

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما؛ وزیر دفاع آلمان بسته نگه داشتن تنگه هرمز را مؤثرترین سلاح ایران در مقابله با حملات آمریکا و اسرائیل عنوان کرد.

بوریس پیستوریوس گفت: امکان بسته نگه داشتن تنگه هرمز، تیزترین شمشیری است که ایران دارد بنابراین، مقابله با آن بسیار دشوار است. وزیر دفاع آلمان، جنگ آمریکا و اسرائیل علیه ایران را یک فاجعه اقتصادی توصیف کرد و گفت آلمان نمی‌خواهد به این درگیری کشیده شود.

بوریس پیستوریوس، برقراری آتش بس در سریعترین زمان ممکن را خواستار شد و تاکید کرد این جنگ برای اقتصاد‌های جهان یک فاجعه است. وی افزود: از همان ابتدا، قبل از شروع جنگ با ما در این رابطه رایزنی نشد؛ مطمئنم (اگر با ما مشورت می‌شد) ما این جنگ را شروع نمی‌کردیم.

منبع خبر "صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.