گفتگوی تلفنی وزرای امور خارجه ایران و پاکستان

خبرآنلاین دوشنبه 03 فروردین 1405 - 22:29
سید عباس عراقچی وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران و محمد اسحاق‌دار معاون نخست وزیر و وزیر امور خارجه پاکستان به صورت تلفتی گفتگو کرد.

به گزارش خبرآنلاین، در این گفت‌وگو، طرفین با مرور و تمرکز بر تماس تلفنی روز جاری دکتر پزشکیان، رئیس‌ جمهوری اسلامی ایران و شهباز شریف، نخست‌وزیر پاکستان، به بررسی آخرین تحولات و وضعیت جاری منطقه و پیامدهای تداوم تجاوز نظامی آمریکا و رژیم اسرائیل علیه ایران پرداختند و بر اهمیت و ضرورت صیانت از ثبات و امنیت پایدار در منطقه تأکید کردند.

فایننشیال تایمز امروز گزارش داده‌بود که پاکستان تلاش‌های خود برای میانجی‌گری میان ایران و آمریکا را افزایش داده‌است و خواستار میزبانی از مذاکرات احتمالی میان ایران و آمریکا است.

۴۲/۴۲

منبع خبر "خبرآنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.