مرتس با بیان اینکه برلین روابط قوی در منطقه دارد، گفت: با وجود شرایط دشوار، امیدی برای پایان دادن به جنگ وجود دارد و ما تمام تلاش خود را برای رسیدن به یک راهحل مسالمتآمیز انجام میدهیم.
صدراعظم آلمان اعلام کرد: : ما کانالهای ارتباطی با مقامات ایران را باز کردهایم. با وجود شرایط دشوار، امیدی برای پایان دادن به جنگ وجود دارد.
به گزارش مهر، فریدریش مرتس صدراعظم آلمان عصر دوشنبه در گفتگو با «الجزیره» بیان کرد: ما کانالهای ارتباطی با مقامات ایران را باز کردهایم و حمایت خود را در این رابطه اعلام کردهایم.
مرتس با بیان اینکه برلین روابط قوی در منطقه دارد، گفت: با وجود شرایط دشوار، امیدی برای پایان دادن به جنگ وجود دارد و ما تمام تلاش خود را برای رسیدن به یک راهحل مسالمتآمیز انجام میدهیم.
او همچنین با اشاره به تلاشهای وزیر خارجه آلمان گفت: وزیر امور خارجه آلمان در حال رهبری تلاشهای فشرده در منطقه برای پیشبرد مسیر دستیابی به یک راهحل مسالمتآمیز است.
صدراعظم آلمان به الجزیره گفت: ما از رهبری ایران حمایت کردیم و روابط محکمی در منطقه داریم.
مرتس در برلین اظهار داشت: من از اعلام امروز او (ترامپ) مبنی بر به تعویق انداختن حملات به مدت پنج روز دیگر و باز کردن راه برای تماس فوری و مستقیم با رهبری ایران سپاسگزارم.
وی افزود: روز یکشنبه با دونالد ترامپ صحبت کرده و نگرانی خود را در مورد تهدیدهای حمله به نیروگاههای ایران ابراز کرده است.
پربیننده ترین پست همین یک ساعت اخیر
منبع خبر "
عصر ایران" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد.
(ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.